17 Aralık 2012 Pazartesi

Love-Hurts | Sinemazon.com | Sinemadan

 

 

 

Ben Bingham (Grant) heyecan verici eşi Amanda'nın (Moss) aksine günlük hayatın vurdum duymazlığına kendisini kaptırmıştır. Eşi kendisini terk ettiğinde, Ben kendini tamamen kaybeder. 17 yaşındaki popüler oğlu Justin (Pacar), ipleri ele alıncaya kadar pijamalarını dahi çıkarmayı reddeder. Justin işe Ben'in dış görünüşünü yenilemekle başlar ve onu sosyal yaşamın kollarına atar. Ben daha olup bitenin farkına varamadan kendisini bir anda şehrin en popüler bekâr erkeği olarak bulur. Muayenehanesindeki hemşiresi (Elfman), özel antranörü (Garofalo) ve şarkıcı ikizler peşine düşmekte gecikmezler. Justin ilk kez aşık olunca her şey değişir ve Ben tekrar gençlik yıllarındaki düşünceli, ince kişiliğine ve yüreğinin sesine ve hepsinden önemlisi başka birisiyle birlikte olan eşine odaklanmak zorunda kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder